göteborg

Om ungefär en vecka ska jag och min familj åka och lämna lillebror hos en kompis lanställe på andra sidan Sverige och på vägen tillbaka passar vi antagligen på att besöka Göteborg. Jag har kollat runt på internet ett tag nu och det verkar finnas mycket secondhand i göteborg, vet ni nåt ställe eller någon affär som bara måste besökas i Göteborg så säg till!

Idag hade jag tänkt vara  effektiv och städa, sy upp en klänning, sätta upp en tavellist i mitt rum och lite andra saker som behöver göras. Jag har ingen inspiration till bloggen just nu, är det någonting ni skulle tycka var kul att se eller läsa om? Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Elli!

Hoppas att ni hade superkul i Frankrike! Jag har rest runt lite i Sverige och bl.a. varit nära Göteborg. Jag vet inga bra afärer I Göteborg men ungefär en timmes bilresa där ifrån ligger ju Ullared. Jag var inte i själva Ullared som alla pratar om utan på Panduros outlet. Allt som vanliga Panduro inte kan sälja hamnar där och det är superbilligt! Så mitt råd är att om ni har tid så åk dit, men gå inte på "vanliga" Ullared, det är knögfullt nu.

Ha det så bra! Kram

2010-07-18 @ 11:12:56
Postat av: Jenny

Pop boutique på magasingatan, där finns även Miss Ragtime och stadsmissionen i närheten.

2010-08-02 @ 02:15:44
URL: http://abstraktioner.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0