020310/030310

I förrgår sov jag och Clara över hos Elsa. Vi såg Sleepy Hollow och No Reservations, båda var väldigt bra! Även om jag var den enda som såg klart på båda filmerna! Nästa morgon fick vi en knäpp idé och sprang runt i snön barfota. Efter det vart vi tvungna att värma oss, så vi satt ute i solen. Samma eftermiddag åkte vi till stan och såg den efterlängtade Alice in Wonderland! Den var så fantastisk som jag hade trott och att den var i 3D gjorde den ännu häftigare och speciellare!

Nu har jag räknat ut att jag (troligen/inte säker på några) sett 12 och en halv av Tim Burtons 18 filmer, bara 5 och en halv kvar! :)


Foto:Clara


Foto:Clara


Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Vincent

Lovely pictures.

2010-03-13 @ 15:38:43
URL: http://vincent-bronner.blogspot.com

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0