Så typiskt!

Jag har (från igår) börjat redigera en bild av lillasyster så att hon ska likna en Na'vi (Avatar) och det är ett ganska jobbigt projekt. Självklart krashar datorn och jag glömde spara innan... Jag har i alla fall gjort om allting nu och det var lite lättare den här gången eftersom jag visste hur jag gjorde innan!

En annan sak som hände idag var att jag hade köpt en klänning på H&M och när jag gick runt i de andra affärerna i centrum råkade jag lämna kvar påsen någonstans... När jag väl märkte det stängde affärerna. Jag åker tillbaka imorgon och letar och hoppas på att klänningen finns där någonstans! Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: CHRJ

sV: Haha taaack! Och irriterande det där med klänningen, du hittar den säkert! :)

2010-05-16 @ 19:50:28
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag såg på Avatar igår, skitbra :)

2010-05-16 @ 20:16:27
URL: http://helenavesterlund.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0