Söndag 9/5

Idag är det bara 33 dagar kvar till skolavslutningen och 35 dagar kvar tills jag, min familj, Clara och min lillebrors kompis åker Île de Ré i Frankrike! Jag brukar åka dit med min familj ganska ofta, men det blir roligare i år eftersom Clara kommer med!

I alla fall, idag ska jag på festhögmässa med konfirmationsgruppen, lite som en konfirmationsfest, kl 11. Efter det kanske jag och pappa åker till loppis. Jag hoppas på att hitta en ljus jeansjacka som jag kan göra om till jeansväst! Ha det fint!



Ile de Ré


Kommentarer
Postat av: Sanna

ser härligt ut!

2010-05-12 @ 10:26:31
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0