Muséum

Idag och imorgon har/hade vi temadagar på skolan och följer alltså inte det vanliga chemat. Det är great!  Idag var vi på Nordiska muséet och såg på olika dukningar från olika århundraden och sen såg vi på en utställning om mode som var väldigt fin.

En utställning om plast.
Under en fin klänning från Gina Tricot hittade jag fina Sandra Beijer.
Sandra Igen!
Efter muséebesöket stannade jag kvar i stan för att leta efter ett par skor. När jg inte hittade dem där åkte jag vidare till Täby centrum och där köpte jag dem! Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: gazpachio

aaah vad fint det verkar ha varit!! och åh, den ginaklänkan har jag. i love it! måste ta fram den och börja använda den lite oftare bara, hade den som avslutningsklänning och har använt den kanske 3-4 gånger efteråt. måste definitivt ändra på det!

2010-10-12 @ 21:32:39
URL: http://lillahatet.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0