Tillbaka

Hej, ville bara skriva lite snabbt att jag är hemma igen. Skönt, förutom att kommande skolarbeten känns aning jobbiga. Vi kom hem i morse runt halv två efter att ha väntat på ett två timmar försenat flygplan, typ, och jag somnade cirka två vilket gjorde att skoldagen vart ännu jobbigare än det skulle ha varit om jag hade somnat vanlig tid. Nu ska jag skynda mig till sängs eftersom jag rean borde ha somnat och imorgon lägger jag upp något mer inlägg. Kanske om resan? fortsättning på årsresumén? Vi får se va jag känner för. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: N

Hej!

Har du den här klänningen kvar? Länk: http://indiska.com/data/product/images/XL/2597_2009436173315658115.jpg

Om du har det och kan tänka dig att sälja klänningen till mig för 500 kronor, så maila! Försöker få tag i den.. Mvh N

2011-01-12 @ 20:08:41

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0