Söndag

Som det stod i "Lördag" inlägget har jag varit på dans och tränat till avslutningen... Sen åt vi och sen var jag ute i det Underbara vädret och började på en korg och bara njöt av solen... Sen på eftermiddagen var vi och lämnade min lillasyster på ett kalas på bowlingen bredvit Täby C och då var jag och mamma i Täby C och Shoppade lite, jag köpte två t-shirtar, ett par solbrillor och en nagelfil ^^. Vi var bara där en timme för vi skulle hämta min lillebrorsa så vi fick skynda lite, När vi kom hem fortsatte jag med korgen och så åt vi hamburgare...

image33image34
                                                                                     Korgen


                                         
                                     Kläderna, fina?

image38image39








                                                                        

Kommentarer
Postat av: Viika

Snubblade in här på din blogg och tänkte önska dig en trevlig kväll på samma gång :)

2008-04-20 @ 19:40:49
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: CLARA

Dom var fina, men du använder aldrig tröjorna ;)

2009-03-07 @ 10:10:59
URL: http://matildaclara.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0