Harry...

Potter ska vi se på nu (den första). Jag håller på att läsa boken så jag fick lust att se filmen! Idag har jag bara mått dåligt... eller inte imorse när mamma och jag var på Coop Forum, men resten av dagen mådde jag dåligt. Jag har nog sovit för lite.
Jag hade/har ont i nacken och i huvudet och så var jag bara väldigt trött och somnade i "hängsoffan" när jag läste och om jag somnar på dagen känns det som om jag halvsover och har jätteont i huvudet. Aja, nu när jag ätit god mat känner jag mig bättre iallafall och som sagt så ska vi snart se Harry Potter! Skriv gärna vad ni tycker om de headrar jag har gjort hittils (finns längre ner på bloggen). Herrå!

Boken:                                                                                        

Filmen:

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0