Fredag...

Idag i skolan på Fysiken gjorde vi något experiment med vatten och något pulver, när vi värmt det och sen hällt upp det i en kall skål så blev det som is =P. I skolan åt vi pannkakor, de är inte alls lika goda som hemma!! Efter skolan cyklade jag hem för att hämta bikinin och sen cyklade jag och Clara hem till Cajsa. Viktoria var också där och lite efter jag och Clara kom dit kom Emelie dit också! När vi var där badade vi i poolen lite och sen solade vi. Vi solade mest, för vattnet var inte supervarmt... Men kul var det iallafall!! När jag var på väg hem såg jag ett konstigt djupt hål i asfalten, det blev inte så bra på bild... När jag kom hem bakade jag en kladdkaka som inte blev så kladdig... och nu ska jag äta middag. Ikväll ska vi nog se någon film och äta "kladdkaka" =) haha                                                           
                                                                            
~ Ha en bra kväll! XD ~

(bilderna är i tidsordning)



Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0