Kort om idag

Idag (tisdag) var det skola och det börjde med Fördjupning, Bild för mig, och jag fortsatte med en bild av bara prickar...
När skolan var slut åkte jag och hämtade Charlotte och sen kom jag hem. Någon hade koplat ur datan, och jag vet inte hur man gör för att koppla in den igen och dessutom fick jag inte det :(, så jag fick ta pappas laptop och försöka göra läxan till imorgon, att skriva om sydamerika, men det är svårare på datan än med en bok, dessutom sitter Charlotte bredvid och äter en macka och det låter inte så trevligt... och hon ser på TV, och jag kanske lite också...
Nu måste jag fortsätta med läxan...

~Herrå!~

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0