IDOL!

Snart ska vi åka till IDOL! Jag, mamma, Lillebror, Clara och Claras mamma ska dit ikväll! (Vet inte var det ligger :P) Ska bli jättekul iallafall! Förra året var jag på finalen så jag vet inte hur det kommer att vara nu.

Idag gick jag, Clara, Elsa och Vickan utan skor hela dagen! Kul men kallt var det! Jag hade först på mig ett par vanliga strumpor och ett par lite tjockare när jag sprang till bussen och senare, när vi var innomhus hade jag ett par vanliga strumpor, och sist, på lunchen och när vi gick hem till Elsa, hade jag först ett par vanliga strumpor, sen en plastpåse, sen ett par vanliga strumpor och sist (men inte minst) ett par tjocka strumpor (samma som i morse, så de var fortfarande blöta) och självklart skulle det ju regna också... Som sagt så gick vi (jag, vickan, Clara, Elsa, Christine och Emelie) hem till Elsa efter skolan (eller, innan spelade vi monopol med kreditkort i "parken"). Där var vi en stund och nu måste jag äta! =P. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: c

du måste berätta om idol när du kommer hem, hur var det??!

2008-11-14 @ 19:20:48
URL: http://chricec.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0