Fredag!!

HejHej allihopa! Nu är det fredag och jag är glad!! Äntligen helg, fast den här veckan har ju gått väldigt fort!
Var ju ledig på tisdag... Imorse var inte så bra för först vakna ja typ kl: 5.30 och sen kl: 6.30, Så var lite trött då...
Jag åt frukost: lite fil med flingor o russin och sen var det plötsligt tid för skola :( Inte särskilt lång dag hade vi (till 13.00) men det är ju ändå skola... Det som är bra är att man träffar alla kompisar :D! Efter skolan åkte jag hem me buss me Vickan och Elsa och när jag kom hem till mig kom jag på att jag inte hade några nycklar >:(. Som tur var va att det var fint väder och varmt så jag satt i hamocken i typ en halvtimme tills min lillebror (Lucas) kom hem...
Nu sitter jag här framför datan och skriver. Sen vet jag inte vad jag ska göra... d får ja se sen, men ja vill iallafall inte missa "Talang 2008" som e ikväll, har redan missat flera stycken!
här är lite om igår:

Torsdag:
Först var det ju skola, en lååång dag och sedan lite franskahemspråk, som jag fick korta av lite för att kunna gå hem hos Clara! Jag, Viktoria, Elsa och Clara såklart var där. först höll vi på lite med datan och sen fick vi jätte god smoothie, som försvann direkt, från mitt glas iallafall. Sen gick vi ut i det fina vädret och gjorde några läxor. På claras och vickans bloggar finns jättefina bilder! Vickan höll på att göra en fin bakotvolt (nästan ^^) och vi hade d jätte kul!! Senare åkte ja hem och åt god kyckling, jag tvättade håret (tror jag), och så såg vi på "Simpsons" nästan hela familjen, (iallafall Jag Lucas och Charlotte).

Bye Bye allihopa!

Min frujost:
image31

Kommentarer
Postat av: clara

Äter du blommor till frukost?
Det var ju fint i alla fall :P

2008-04-19 @ 20:04:24
URL: http://clara95.blogg.se
Postat av: Pierre Viau

Bonjour mademoiselle Elinor,

Excellent ton blogg...

Salut bien tes parents.

Pierre ton prof de francais

2008-09-04 @ 19:07:59

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0