Fredag+Torsdag

I torsdags var det skola, på lunchrasten köpte jag och non annan glass, det var såå varmt! senare hade vi håltimme, eller det var ingen spanska (det är den sista lektionen) Medan jag och Clara väntade på Elsa, som går på franska, gjorde vi lite läxor i solen, men det var väldigt svårt eftersom det var så varmt och jag höll på att somna :P. Sen gick Clara och Elsa hem och jag gick på franska hemspråk... Efter det åkte jag, mamma och Charlotte (lillasyster) till Täby C... Mamma och Charlotte tittade på skor hela  tiden och jag följde efter...
Sen åt vi på Mc Donalds och jag blev riktigt mätt för jag åt en Ciabatta Deluxe som är ganska stor.
På slutet bråkade jag och Charlotte och när vi kom hem gjorde jag läxan.

I fredas var jag i skolan men det var bara till 13.00 vi hade NO prov och jag tror faktiskt att det gick ganska bra... :P
Sen cyklade jag och Clara till täby C. Hon köpte inget men jag köpte ett par ballerinaskor. Jag måste nog tillbaka till täby C för att köpa kläder till dansavslutningen...

 ( skorna var från "Din sko")

BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, gör så =)

Sånna skor har min kompis också =)

2008-04-26 @ 16:31:10
URL: http://peggypeggy.blogg.se
Postat av: clara

Inte så jättefina skor.....
skoja, dom är jättefina :)

2008-04-26 @ 17:20:42
URL: http://clara95.blogg.se

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0