Måndag-en annorlunda dag

Igår var det måndag och jag hade sov morgon :). Sen när skolan började var det skolbio! Vi såg filmen "Zozo" och den var så sorglig! Jag grät nästan! och ändå så grät jag inte när jag såg "Titanic". Aja sen hade vi lunch och sen bara en lektion! Svenska. Vi skulle bara skriva om filmen och sen fick man gå! A, och dessutom hade vi ingen lärare, så det blev lite kaos. Aja, sen stack jag och Clara hem till henne, och var där lite, sen gick vi hem hos mig (c.a. 20 minuter tar det). Jag lämnade kvar min väska med allt i, nycklar mobil läxor, hos Clara så vi gick tillbaks dit efter att ha varit hos mej en stund och gjort några kort. Sedan gick jag tillbax till mej och var lite på datan, och höll på lite med mobilen tills vi skulle äta, tacos!! jag åt typ 2 st. och sedan var jag på datan igen tills kl var 20.00, för då behövde mamma datan och dessutom var det "Simpsons" på 6:an. Jag såg det tills et sluta kl.21.00 sen såg jag  "Amerikan idol" på 4:an och gick ja o sov...

ByeBye

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0