första "skoldan"

Idag var den första skoldagen! Fast inte riktigt, vi hade sovmorgon och så typ fick vi papper och pratade, så det var ingen riktig skoldag. Sen så åt vi kl. 11. Korv med bröd. Och så fanns det "lekar", som t.ex. att man skulle gissa hur många makaroner som fanns i en burk... Men det fanns också att lärarna hade satt upp några bilder av några lärare när de var unga på ett plank, så skulle man gissa vilken lärare det var! När man hade ätit fick man gå hem! Jag har inte mått så bra nu i eftermiddan så jag har försökt att vila... Jag har också börjat på några smycken. Så nu ska jag äta och imorrn är vi lediga, så jag ska försöka bli frisk över helgen... Men jag måste också förbereda den muntliga redovisningen... Hoppas ni har haft en bra dag! 

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0