Fredag 29/8

Hej, hej! Idag (som alla fredagar framöver) hade vi bara tre lektioner och så slutade vi 11.20! Jag, Clara, Elsa och Viktoria gick hem till Elsa och lagade mat hos henne och det blev godare än på skolan. Sen så såg vi nästan hela 'P.S i love you' men den var så lång så vi gick ut och hoppade på studsmattan. När vi hoppat en stund gick vi in och spelade 'med andra ord' tills vi gick hem. Hemma så åt vi typ pasta och bacon och sen så såg vi på den första 'Indiana Jones' filmen! Så nu har jag set alla förrutom den senaste. Nu ska jag bara läsa lite, och sen ska jag sova. Hoppas ni haft en lika bra fredag som jag! Godnatt!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0