Torsdag 28/8

Hej, hej! Min dag började med att när jag skulle cykla till Clara, så började det ösregna, som om nån satte på en jättedush och jag var dyngsur (det ordet lät konstigt!)! Clara och Elsa skulle gå, så jag lämnade cykeln hos Clara och så gick vi till skolan i ösregn... (vi had paraplyer) Ja, sen hade jag en låång skoldag och mina jeans var våta och mina skor var jätteblöta... Efter idrotten (som var våran siste lektion) så gick jag och Clara direkt hem till henne för att hämta min cykel och sen så åkte jag hem med min lillasyster efter att ha hämtat henne på hennes skola. Nu har jag ont i halsen och det kan non bero på att jag gick runt med våta kläder idag (...) och så är jag lite mer förskylt än innan. Så, nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: V

hej hej!

2008-08-29 @ 13:03:31
URL: http://vickanss.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0