Bada? Nej!

Igår Var jag först hemma hela dan (jag kommer inte ihåg vad jag gjorde) och sen vid lunch hade vi picknick på Hagaparken med våra kusiner! Jättekul blev det och god mat var det så jag blev riktigt mätt! Dessutom var det nästan 30 grader även senare vid kl. 20.00! Så kort sagt: riktigt bra blev det! Vi var kvar där till typ 20 och sen när vi kom hem var Jenny och hennes franska kusiner i trädgården, så vi pratade med dem och sen spelade vi kubb! (Det är lite svårt för Jenny för hon pratar inte så bra franska (sorry) så vi fick översätta lite!) Det var ganska varmt ddå också och vi var ute till typ halv elva? A, nåt sånt iallafall! Sen läste jag lite och sen gick jag och sov.

Idag var jag först hemma och stekte i solen efter att ha ätit god mat och sen så cyklade jag och Clara till Näsaäng. Som det stod i rubriken så badade iallafall inte jag! Vatnet var jättekallt! Men Clara doppade sig. Så vi var mest i solen och solade, lyssnade på musik och åt nötter. Lite senare så byggde vi en fälla! Eller det gick inte så bra för löven som skulle hålla upp sanden gjorde inte det. Så det blev mest att vi grävde en grop och sen fyllde vi den med löv och sand. Nu överdriver jag pyttelite, men nästan så var det! Det var sista dagen idag som jag kunde träffa Clara innan hon åker ='( Och jag kommer sakna henne jättemycket! Ha det bra i Skellefteå!!


Lite extra: Ville bara säga att Duffy är en artist som jag gillar just nu! Särskillt hennes låt 'Mercy' Jag fick veta att hon kommer från Wales idag! Visste ni det? x) Nu måste jag gå och äta, hamburgare blir det! Herrå!

Skriv gärna hur ni tycker min design ska se ut! T.ex. Färger, Header...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Haha, sötis :)

2008-07-06 @ 09:46:58
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: jenny

vaddå inte pratar bra franska?!?!? XD hehe men eli du får hjälpa mej me at ändra min blogg...ja venne hur man gör....

2008-07-06 @ 10:54:01
URL: http://jenyfer.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0