Marzipan

När mamma kom hem från att ha köpt "dekorationer" till muffinsarna, så dekorerade vi dem! Jag hade sett på Blixmans blogg att hon gjorde jättefina cupcakes så jag fick lust att försöka själv! Eller jag och lillasyster började men det gick så långsamt så lillebror hjälpte till med en och mamma gjorde några. Jag viste inte det här först och mamma hade glömt det men fick ett mejl från mina kusiners mamma, att vi var bjudna hos farmor o farfar! Så nu fickvi ganska bråttom. Vi bestämde att vi skulle göra en muffin var till alla som skulle till farmor o farfar så efter en stund blev vi klara med 11 muffins. Hos farmor o farfar åt vi som vanligt jättegod mat och sen så åt vi muffinsar och maränger som vi också hade gjort. När vi kom hem typ kl. 22.30? kollade vi på 'intervilles' som är varje måndag. Bilder på muffins kommer pyttelite senare för nu ska jag äta frukost och kolla på dansavslutningen (på dvd) med lillasyster! Herrå!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0