Morrn!

Jag vaknade för ett tag sen. Igår kväll såg jag på 'Fort Boyard' på franska Tvn (typ 'fångarna på fortet' i Sverige) och sen såg jag lite 'Scrubs'. Jag har ätit fukost och kollat på bloggar men jag måste nog börja kolla vad jag ska packa till när vi åker. På torsdag åker vi till Frankrike! Och sen åker vi bil till en ö på västkusten! Vi åker till den ganska ofta men jag älskar den platsen! (se detta inlägg(om ni vill såklart!) ) När man står på stranden där kan man se fortet där de spade in 'Fort Boyard' och 'Fångarna på fortet'! Kanska långt ut, men ändå! x) Vi är borta i tre veckor (vi ska kanske till Pyreneerna på slutet) så det blir nog inget bloggande på läänge! För där har vi inget internet... Vad ska ni göra idag?


Skriv gärna hur ni tycker bloggen kan se ut!


Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

tackar!:D

2008-07-06 @ 10:29:37
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Ha en bra söndag :D

2008-07-06 @ 11:53:28
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0