Jag såg mig på TV:n!

Hihi, nu har jag sett inspelningen av IDOL och jag såg både mig och lillebror! Jag såg pyttelite av Clara också! Men tyvärr har jag inte tv400 så kunde inte se eftersnacket... Fick två autografer men en av dom var av Katrin Shulman (vet inte ens vem det är typ och vet inte hur det stavas). Hon såg så falsk ut... Och så fick jag av Johan! Han och Robin var så bra i duetten! Jag började nästan gråta när Robin E åkte ut. Han var ju bäst precis som Loulou... Aja, kul var det iallafall att vara där! SNart ska jag på dans! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: hur jag hittade dig? jag tror att det var genom en kommentar på någon annans blogg :P :)

2008-11-15 @ 12:03:47
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0