18/10/08 + 17/10/08

Jaha, i förrgår var sista dagen på temaveckan.
På morgonen blev vi indelade i tre grupper som gjorde plancher (stavas??) om de olika vardagshjälte yrkena som vi jobbat med under veckan. Gruppen jag var med i fick brandkåren. Det enda jag gjorde var att rita brandmansdräkten. Efter det åt vi lunch och sen gick vi tillbaxs till klassrummet för att träna lite, för sen redovisade vi det för en annan grupp..
Sen så gick vi till "Parken" och kollade på en teater som teatergruppen hade gjort (Elsa, Vickan och andra). Sen redovisade vi plancherna (?) och sen gick vi till det nya caféet. På kvällen åkte jag + familj till centrum men jag hann inte kolla så mycket (så vi åkte tillbaxs bara jag och mamma idag). 
Igår (lördag) var jag och Clara på dans och sen var Jenny hos mig.
Idag var jag och mamma i centrum, men jag skriver om det sen. Ikväll sk vi till farmor och farfar och träffa våra kusiner!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: li

hahaha, dom är fina ;D

härligt blogg btw =D

2008-10-25 @ 17:23:19
URL: http://pettison.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0