Fredag + lördag

Fredag: Först var det skola, (en kort dag till 11.20, som alla fredagar) och sen gick jag och Elsa till Clara och pratade och spelade 'alfapet'. När jag kom hem åt vi nån jättegod, mexikansk lasagne som mamma hade gjort. Sen så fortsatte jag lite på min nya blogg. Sen så såg vi på 'GHost rider' och den var helt OK. Sen såg jag på 'Smallville', 'Flash Gordon' och reprisen av 'Hål i väggen', inte så smart eftersom jag hade sett det innan och att jag behöver sova...

Lördag: Hittills har jag nästan bara vart på dans, men jag har också fortsatt att måla lite på cykeln. Jag ska nog börja att göra nåt smycke snart men sen vet jag inte, får se! Ha det bra!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0