Lillebror 12 år!

Grattis! Idag fyllde lillebror 12 år, så jag bakade en kladdkaka och kokosbollar igår kväll, så fick han det i morse. + en present från mig: en canvas, present fråm farmor och farfar: pengar och från mamma och pappa: ett dataspel. Snart kommer hans kompisar och det kommer att finnas massa godis! Jag borde inte äta det för de e ju onyttigt, men jag kommer inte kunna låte bli! Idag var jag och Clara på dans, det var mycket jobbigare än vanligt och nu mår man bra!
Medans jag skriver det här håller jag på att göra ett armband!


Illustration: jag

Kommentarer
Postat av: Perra

Sv: Visst är sushi super :D

Tack :)§

2008-09-27 @ 15:43:24
URL: http://typperra.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0