Yesterday i shoppade!

Det glömde jag skriva! Igår var jag och Clara i centrum! Jag köpte först några metallpinnar för att göra smycken och Clara köpte en chal (stavas det så?). Sen, när vi hade kollat igenom typ alla affärer i hela centrum, så var Clara tvungen att gå. Men då kom mamma. Så vi gick runt en stund till och då köpte snälla mamma en varm, gosig tröja från 'Vero Moda' och så köpte hon en ask med pärlor, så att jag skulle kunna börja göra några nån gång! Merci maman! Nu ska jag nog sitta där nere, för lillebror och hans kompisar har startat en film och så tror jag att det finns godis, chips och dip! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: clara

Lägg in en bild på din kofta du köpte ;)

2008-09-28 @ 12:44:05
URL: http://clara95.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0