Blommigt

Idag kommer äntligen mormor och morfar hit! Och de kommer ganska snart! Igår var vi hos mammas sysling och hans familj! De har ett underbart fint hus! När man går in dit känns det som om man är i Marocko! De sa att vi bara skulle komma på "apéritif" (nåt litet innan middag, högst två timmar kanske) men de lurade oss, vi fick middag och efterrätt också och vi var där från 7 till midnatt... Men vi hade jättetrevligt! Nu ska jag nog ut och fota lite i solen.




Jag älskar tapeten på vinden! Det går ända upp över hela taket också!

Kommentarer
Postat av: clara

ja, vi måste till stan! ha, vi måste lära oss att hitta lite bättre också ;)



Fina bilder och fin tapet!

2009-04-13 @ 14:57:04
URL: http://aralcc.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0