Hemma!

Igår gick det inte så bra... Planet var fullbokat när vi skulle checka in - en timme innan planet skulle lyfta! Det fanns bara tre platser kvar på planet och vi var fem st! Tillslut blev det bestämt att jag, lillasyster och pappa åkte hem och mamma och lillebror tar ett flyg nu på morgonen och kommer hem idag vid tre på eftermiddan... Riktigt jobbigt var det och jag var väldigt trött efter timmarna i bilen innan till flygplatsen. Så nu hannjag inte skicka vykorten jag skulle skicka -_-.
Så, Clara, Elsa och Vickan! ni får de sen ;)

Nu ska jag fixa en design till nya bloggen (den kommer bli nästan likadan som den jag har nu) och senare ska vi till centrum.

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0