Avatar

Åh, Avatar som vi såg ikväll var så bra! En av de bästa filmer jag har sett! Och jag vill se den igen, flera gånger! Den var så välgjord och allt såg rätt så verklig ut och det var en bra handling också. Den var sorglig, spännande och romantisk, lite av varje. En perfekt film helt enkelt! En sak som jag verkligen tyckte om med filmen var allt vackert ljus, allt i skogen lyste och det var jättefint! Se den ni med! :)

Avatar-movie-image by tamilbluefilm2009.

Avatar movie image (4) by tamilbluefilm2009.

Avatar-game-trailer by raulkaio.

avatar_493 by raulkaio.


Kommentarer
Postat av: Rania

tackar!



ååh jag vill ju också!

2009-12-22 @ 22:33:21
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0