Fågel

Inatt sov jag inte så länge och det är ganska ovanligt för mig. Somnade runt fyra, halv fem och vaknade runt åtta... Så idag har jag haft huvudvärk och vart trött. Efter dansen åkte jag och Clara med mamma till centrum! Clara köpte en T-shirt från JC och jag köpte ett par ljusa jeansleggins och byxor till dansen. Nu har jag bestämt mig att träna varje dag på både dansen och pianot och det blir svårt med alla läxor och prov... Nu funderar jag på att antingen börja på att sticka en halsduk eller försöka göra en "ministudio", Hmmm... Men först ska jag träna lite på dansen. Vad har ni gjort idag? Ha en underbar kväll!


Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0