Läderband


(klicka på bilden för större)

Idag åkte jag, mamma, pappa och lillasyster till centrum. Medans mamma och lillasyster var på biblioteket försökte jag kolla på skor med pappa, inte så lätt. Så jag kollade igen med mamma sen och såg ett par fina skor (DinSko) problemet är att jag inte kan gå i dem, 4 cm klack ungefär =p Senare köpte vi läderband från glitter som jag nu håller på att fläta till ett hårband (jag ska nog göra armband av resten av banden om det blir över). Imorrn har vi temadag (alla hjärtans dag) på skolan och man ska ha på sig något gult... Så nu måste jag leta. Ha det bra! 

Kommentarer
Postat av: anna

sv: tror du att det är bäst att vara singel eller i ett förhållande på alla hjärtans dag?



http://annaelisabethlinde.blogg.se

2009-02-13 @ 23:19:18

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0