Ett rött och vitt staket



Denna onsdag har vart en bra onsdag :)!
Tillockmed i skolan var det okej! Efter skolan gick jag, Clara, Vickan och Elsa och hämtade Clara lillebror på dagis och sen gick vi hem till Clara och hade jättekul (jag hade kul iallafall : p)! Nu måste jag skynda att äta för snart ska jag på piano. Torsdagar brukar inte vara så bra, så jag längtar inte till imorrn. Men jag längtar jättemycket till påsklovet (om en månad) för då ska vi till stugan i Pyrenéerna (Frankrike)! När jag kommer hem från pianot har jag läxor och göra och sen kan jag nog äntligen läsa När jag hör din röst (som jag läst mer är 300 sidor i och började i söndags). :) Ha det super!!

Kommentarer
Postat av: clara

Jag tyckte också att det var kul :)



Superfint kort! :)

2009-03-04 @ 19:52:06
URL: http://matildaclara.blogg.se/
Postat av: Viktoria

haha, ska fixa!

2009-03-04 @ 20:18:33
URL: http://vickanss.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0