Alla hjärtans, 50-tal och Fettisdag

Alla hjärtans dag firades med...


Sushi och...

Bullar!

I måndags var det 50-tals tema på skolan. Vi hade först en lektion som var 50-tals inspirerad och sen såg vi Grease. Vi fick också frisyrer av frisörer som var där, men min blev väldigt konstig. Shär ungefär såg det ut i några bilder:




Hihi, mest frisyrer blev det!

Igår var det ju fettisdag och jag åt en och en halv semla! Gott! Hur många semlor åt ni? Om ni åt några alls?




Annars så har jag bestämt (eller, jag bestämde det när jag fick veta om att filmen skulle komma) att jag ska boka biljetter till Alice i underlandet, som jag har längtat! ( Vickan och Clara, ni får svara på sms:et! ;)) Jag vill boka snart, för biljetterna tar slut! Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Härliga bilder =D

2010-02-18 @ 16:32:50
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0