helg

Jag sitter här och funderar på vad jag ska göra i helgen. Jag har fått för mig att jag ska baka bullar till alla hjärtans dag, men vi får se hur det går med det. Sen har jag lust att gå på bio, men jag undrar om det blir av. Imorgon är det iallafall dans! Nu ska jag gå och sätta mig med resten av familjen och se N'oubliez pas les paroles med alla hjärtansdag tema, efter kanske jag tittar lite film i mitt rum, jag vet inte. Här kommer iallafall en inte särskillt fin bild på mig frn förra helgen när jag var hos Clara. Föresten så gjorde jag ett handsmycke förra helgen, det kan jag visa någon gång! Ha det fint!


Foto: Clara

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0