London, moln och ett första dopp i havet


Tidigt på söndagmorgonen åkte vi till cityterminalen och sedan med buss vidare till skavsta.


Tillslut kom vi på flygplanet.


Själv tycker jag att det är roligt men mest jobbigt att flyga. Som tur är finns det mycket gott att äta.


Väl framme i London gick vi runt bland affärerna och åt lunch. Vi sväntade på nästa flyg i tre timmar, så det fanns mycket tid till att ta det lugnt.


Clara.


Ett av caféen/restaurangerna på flygplatsen är extra fint!


När jag och mamma var i London i våras tog jag samma milkshake som nu...


och det måste vara den godaste jag druckit, med oreo cookie smak. Clara valde smoothie.


Sedan flög vi vidare...


till Frankrike...


och La Rochelles lilla, söta flygplats!


Efter en ganska lång väntan på bagage åkte vi vidare och kom snart fram till bron som leder till Île de Ré.


Första skymten av ön.


Även om klockan visade sent och vi var trötta kunde vi inte låta bli att gå ner till stranden. Efter några få minuter är man framme!


Vi beslutade oss snart att springa tillbaka hem igen för att hämta badkläder!

Så såg alltså första dagen ut. Jag antar att det blir så att jag skriver om en dag i taget, men då blir det ganska många inlägg. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Mango

Åh mysresa! och låten, måste ladda ner No Doubt Haha! <3

2010-07-26 @ 11:49:27
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: CJ

Åh vad härligt med vit sand, var tog sommaren vägen?!

2010-08-10 @ 10:44:47
URL: http://cjsfoto.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0