The end/the beginning








Idag var det alltså skolavslutning! Helt underbart med sommarlov! Åh. Vädret var inget vidare, regn och sånt men det var ju ändå skoavslutning och det kan man fira i vilket väder som helst! Ellerhur?
Det började med sång och spipendieutdelning ute och sedan fika och betygsutdelning i klassrummen. Efter gick många av oss tjejer från båda åttorna och åt lunch. För mig blev det oslagbara pasta carbonara. På söndag örjar lovet på riktigt tycker jag eftersom jag, min familj och Clara åker iväg och är i Frankrike i två veckor innan mitt och Claras konfirmationsläger (i Taizé) börjar! Imorgon ska jag alltså packa och sy upp en klänning som ska med. Vad ska ni göra under sommaren? Ha det fint!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0