Gamla stan



Klockan halv åtta i morse cyklade jag till tågstationen för att vänta på tåget och några av mina vänner som också går på tåget på den stationen.



Jag och alla åttor åkte in till gamla stan och vandrade runt i grupper i det underbara solskenet!



Vi svarade på frågor om byggnader och gator i ett häfte.





Evert Taube stod så fin på ett torg.




Efter lunchen gick vi till medeltidsmuseet där vi blev guidade av guiden Mats.



Innan guidningen började satt vi ute i solen, såklart!




Vid vattnet var det skönt att sitta!




Efter besöket stannade jag och Clara kvar i stan och handlade lite kläder, åkte för långt med tunnelbanan och åt kexchoklad.



På väg hem hade bussen lite svårt att komma fram.


Så här såg det ut när jag cyklade hem:



Ha det fint!



Kommentarer
Postat av: Sanna

fint där!

2010-05-24 @ 11:42:42
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0