Gone

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/524127/images/2010/dsc03764_70377859.jpg
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/524127/images/2010/dsc03767_70378228.jpg

Idag efter dansen upptäckte jag att någon tagit fel på mina converse och dens egna (eller tagit dem bara sådär?). Det känns surt i vilket fall som helst och jag hoppas att de kommer tillbaka, även om jag inte tror det... Det kanske är att överdriva att bli så ledsen över "bara et par skor", men man fäster sig vid skor. De började bli lite slitna på kanterna, men jag hade inte haft de väldigt länge än... Surt. Annars klippte jag håret hos frisören i söndags och det blev lite för kort coh uppklippt så det sticker ut lite på sidorna och jag har konfirmationsfotografering på onsdag och konfirmation på lördag. Men det blir i alla fall kul! Ha det fint ni i alla fall!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0