Popcorn

Min lillasyster ska ha födelsedagskalas i kväll och när vi poppade popcorn kom jag på att jag ville prova andra smaker än bara salt. Efter att ha letat ett tag hittade jag en amerikansk sida med massor av olika galna smaker. Vad sägs om Cinnamon Apple Popcorn, eller Candy Apple Popcorn Balls?
Jag provade det här receptet i videoform, men det är på franska. Det verkar bli gott, men popcornen stelnar aldrig...
När vi är i Frankrike och ser på bio så brukar popcornen oftast vara carameliserade och inte saltade som här i Sverige. Sen finns det ju också popcornsmaker här, men det har jag aldrig provat. Är det gott?





Ha det fint!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0